ကေလး ငယ္တစ္ေယာက္ ရဲ႕ ငိူရိႈက္သံ

" အားးးး ေၾကာက္ပါျပီ ေဖၾကီးရယ္ မလုပ္ပါ နဲ့ေတာ့ သားနာတယ္ ေနာက္ မလုပ္ေတာ့ပါဘူး" က်ေနာ္ ဘယ္လိုပဲေအာ္ေနပါ ေစ အေဖက ေတာ့ လက္ထဲက တုတ္ကို တစ္ခ်က္မွ မေလွ်ာ့ခဲ့ပါ ၊ ေနာက္ထပ္လဲ အၾကိမ္ေပါင္းမ်ားစြာ က်ေနာ္ကိုယ္ေပၚ က်ေရာက္လာျပန္ပါသည္ ။ " အားး မလုပ္ပါ နဲ့ေတာ့ ေဖၾကီးရယ္ သားမလုပ္ေတာ့ပါဘူး ညီမေလး မုန္႔ကို ေနာက္မစားေတာ့ပါဘူး .. အီးး ဟီးး .. ... မလုပ္ပါ နဲ့ေတာ့ ေဖၾကီးရယ္ သား နာတယ္ " က်ေနာ့္ ရဲ႔ ငိုယို ေတာင္းပန္မႈေတြက အေဖရဲ႔ ေဒါသေတြ ကို ေျပေျပာက္နိုင္စြမ္း မရွိပါ ။ အေဖ က်ေနာ္ကို အေတာ္ ေဒါသထြက္ေနတယ္ ၊ အေဖ ေဒါသထြက္တိုင္းလဲ က်ေနာ္မွာ အသဲခိုက္ေအာင္ နာက်င္လွတယ္ ၊ အေဖ ဒီလိုရုိက္ပုတ္တိုင္း က်ေနာ္ အေမ ကို အားကိုးမိတာ အမွန္ပါ ဒါေပမဲ့ ခုခ်ိန္မွာ ေတာ့ အေမ့ကို က်ေနာ္ အားကိုးတၾကီး လွမ္းမၾကည့္ေတာ့တာ ၾကာပါျပီ ၊ လြန္ခဲ့တဲ့ 2 နွစ္ေလာက္ကေတာ့ အေဖ ရိုက္တဲ့ အခါတိုင္း အေမကို အားကိုး ငိုယိုျပီး တိုင္းေတာတာတို႔ အားကိုးတၾကီး ေတာင္းပန္တာတို႔ လုပ္ခဲ့ဘူးပါတယ္ ၊ ဒါေပမဲ့ အေမ က်ေနာ္ကို ကာကြယ္မႈ႔ တစ္စံု တရာ မလုပ္ခဲ့ပါဘူး ၊ သည့္အျပင္ နင့္ အေဖ မၾကိဳက္တာ သြားလုပ္တယ္ ဆိုျပီေတာ့ေတာင္ ထပ္ကာ ထပ္ကာ အၾကိမ္ၾကိမ္ ရိုက္ခံခဲ့ရျပန္တယ္ ၊ သည့္ ေနာက္ပိုင္းေတာ့ က်ေနာ္ အေမ့ကို အားကိုးတၾကီး စိတ္ထဲ ကေန ထုတ္ျပစ္လိုက္ပါေတာ့တယ္ ၊ ခုလည္း က်ေနာ္ ရုိက္ခံေနျပန္ျပီ က်ေနာ္ အတြက္ေတာ့ ဒါေတြ က ေနတိုင္း ျဖစ္ေနၾကျဖစ္လို ႔ ထူးဆန္းမေနေတာ့ပါဘူး ဒါေပမဲ့ က်ေနာ္ အသဲခိုက္ေအာင္ နာလွပါတယ္ ၊ က်ေနာ္ အမွားတစ္စံုတစ္ရာ မလုပ္ျဖစ္ခဲ့ဘူးလို႔ ပဲ ကိုယ့္ကိုကုိယ္ အၾကိမ္ၾကိမ္ ၀န္ခံျဖစ္ခဲ့ပါတယ္ ။ ယခု အေဖ အားရေအာင္ရိုက္လို ေက်နပ္သြားပါျပီ . အေမ ကို မသိသာ ငဲ့ၾကည့္မိတယ္ အေရးမလုပ္သည့္ အျပင္ အေမ့ မ်က္လံုးေတြက အျပစ္လုပ္မိေသာ တရားခံကို ေဘးကေန သေရာ္ေနသေယာင္ ။ က်ေနာ္ အားငယ္စြာ အခန္းေဒါင့္မွာ ေကြးေကြးေလး ထိုင္ေနမိတယ္ ၊ ပါးျပင္ေပၚက မ်က္ရည္ေတြကေတာ့ ခမ္းေျခာက္စ ျပဳေနပါျပီ ဒါေပမဲ့ ရင္ထဲက မ်က္ရည္ေတြေတာ့ ဘယ္ေတာ့မွ ခမ္းေျခာက္နိုင္မွာ မဟုတ္ေတာ့ပါဘူး .. က်ေနာ္က ပဲ ကံဆိုးခဲ့တာလား ဒါမွ မဟုတ္ ဘယ္ေရာက္ေနမွန္း မသိတဲ့ က်ေနာ္ အေဖကို ပဲ အျပစ္တင္ရမည္လား ဒါမွ မဟုတ္ အဲ့ေလာက္အသံုးမက်တဲ့ က်ေနာ္ ကို ေမြးထုတ္ေပးခဲ့တဲ့ အေမ့ကို ပဲ အျပစ္တင္ရမည္လား ၊ မသိေတာ့ပါဘူး တကယ္ကို က်ေနာ္ မသိေတာ့ပါဘူး က်ေနာ္ အတြက္ေတာ့ အရားအားလံုးအေမွာင္ေတြ ပါပဲ အလင္းဆိုတာ ေျပာက္ကြယ္ခဲ့တာ နွစ္ေပါင္းေတာ္ေတာ္ၾကာခဲ့ေပါ့ ၊ က်ေနာ္ မေတြးခ်င္ေတာ့ပါဘူး ေသခ်ာတာ တစ္ခုေတာ့ ကေတာ့ က်ေနာ ္ ဒီေန႔လဲ ထမင္းငတ္ရျပန္ေတာ့မယ္ ၊ က်ေနာ့္ ရင္ထဲက နာက်င္မႈေတြက ဗိုက္ဆာမႈဒဏ္ကို ခံနိုင္ခဲ့တာလဲ ၾကာခဲ့လွေပါ့ ၊ ေန႔တိုင္းလိုလို ညေနစာ ငတ္ေနခဲ့တဲ့ က်ေနာ္ဟာ မနက္စာလဲ ေကာင္းေကာင္းစားရလားဆိုေတာ့ မဟုတ္ျပန္ပါဘူး မနက္စာကို အငယ္ နွစ္ေယာက္ျဖစ္တဲ့ ညီမေလး နဲ့ ညီေလး က်န္မွ က်ေနာ္ အေမ နဲ့ အေဖ မသိေအာင္ ခိုးစားရပါတယ္ ၊ အိုးထဲမွာေတာ့ က်ေနာ္ အတြက္ ရည္ရြယ္ခ်က္ ထမင္းမရွိဘူးေလ ၊ ဒီလိုပဲ က်ေနာ္ ဘ၀ က်င္လည္ခဲ့ရတယ္ ၊ အေမရွိရင္ ေငြရွိတယ ္တဲ့ အေမ အိမ္က ကိုယ္ ့ အိမ္ပဲ အေမ့ ပစၥည္းက ကိုယ္ပစၥည္းပဲ ဆိုတဲ့ စကားေတြ ရပ္ကြက္ထဲမွာ လမ္းတကာမွာ က်ေနာ္ ၾကားခဲ့ရေပါင္းမနည္းပါဘူး ၊ ၾကားတိုင္းလဲ က်ေနာ္ အထူးတဆန္း နားေထာင္ခဲ့ရတာခ်ည္းပါပဲ ၊ အေမရွိ ရင္ အားလံုးျပည့္စံုတယ္တဲ့ ဒီလိုဆို က်ေနာ္ကေရာ က်ေနာ္ မွာ အေမ ရွိတယ္ေလ ေငြဆိုတာ ေတာ့ ဘာမွန္းေကာင္းေကာင္းမသိဘူး ၊ အေမ အိမ္လဲ ရွိတယ္ ဒါေပမဲ့ က်ေနာ္ ငရဲခန္း အေမ့ ပစၥည္းေတြ ရွိတယ္ က်ေနာ္ အတြက္ေတာ့ အဆိပ္သီး ဒါဆို သူတိုေျပာတာ မွားေနတာ လား က်ေနာ္ ပဲ မွားတာ လား က်ေနာ္ ေသခ်ာ မသိဘူး .. က်ေနာ ္ရြယ္ကတူကေလးေတြ ေက်ာင္းတက္ေနၾကတယ္ က်ေနာ္ ေက်ာင္း မတက္ရတာ ၾကာလွျပီေပါ့ သူငယ္တန္းဆိုတာ ေတာ့ က်ေနာ္ေကာင္းေကာင္းသိတယ္ေလ ေဖေဖ ရွိတုန္းက တက္ခဲ့ရတာ ေဖေဖ မရွိေတာ့ တဲ့ေနာက္ပိုင္း ေက်ာင္းလဲ က်ေနာ္ဆီ က ထြက္ခြာသြားတယ္ က်ေနာ္
စာတတ္ခ်င္တယ္ဗ်ာ ၊ မခ်မ္းသာခ်င္ပါဘူး စာရိတၱေကာင္းေကာင္း နဲ့ ပညာတတ္တစ္ေယာက္ပဲ ျဖစ္ခ်င္တယ္ ေငြဂုဏ္မက္ျပီး ေလာဘေရာင္ေတြ မေတာက္ေနခ်င္ဘူး ၊ ဒါေတြ က က်ေနာ္ ေနာက္ဘ၀ ေရာက္မွ ျဖစ္နိုင္မွာေတြ လား ၊ ေလာေလာဆယ္ေတာ့ က်ေနာ္ တစ္ညလံုး ဒီလိုပဲ ေနရေတာ့မယ္ ၊ ရင္ထဲက မ်က္ရည္ေတြ လဲ မခမ္းနိုင္ေအာင္ က်ဆင္းေနျပီ လြန္ခဲ့တဲ့ ငါးနွစ္ေလာက္က ေဖေဖ ကို လြမ္းလိုက္တာ ေဖေဖ ရွိခဲ့တုန္းကေတာ့ က်ေနာ္ အရာအားလံုးျပည့္စံုတယ္ ညဆို ေဖေဖ ပံုျပင္ေတြ တသီၾကီး ေျပာျပီး သိပ္တတ္တယ္ တစ္ခါတစ္ခါ ေဖေဖက သူရဲ႔ အသံဆြဲဆြဲ ေရွးသီခ်င္းေတြ ဆိုျပီးသိပ္တတ္တယ္ ၊ ေဖေဖ အလုပ္ကျပန္လာရင္လဲ က်ေနာ္ အတြက္ မုန္႔ တစ္ခု အျမဲတမ္းပါလာခဲ့တယ္ ၊ က်ေနာ္ ေဖေဖ ကိုလြမ္းလိုက္တာဗ်ာ ေဖေဖ တမလြန္မွာ ေကာင္းေကာင္းေရာ ေနရရဲ႕လား ၊ က်ေနာ္ လမ္းထဲ က အေဒၚၾကီးတစ္ေယာက္ေျပာတာ ၾကားခဲ့ဘူးတယ္ ေဖေဖ ၊ လူတစ္ေယာက္ေသသြားရင္ အဲ့ဒီလူ အတြက္ ကိုယ္ က ေကာင္းမႈသိုလ္လုပ္ေပးျပီး အမွ် ေ၀ ရင္ တမလြန္ကလူ ေကာင္းေကာင္းေနရတယ္ တဲ့ ၊ သားၾကီးလာရင္ အလုပ္လုပ္ျပီး ပိုက္ဆံ စုမယ္ ေဖေဖ သားေဖေဖ အတြက္ ကုသိုလ္ေတြ အမ်ားၾကီးလုပ္ေပးမယ္ ၊ အဲ့ဒါမွ ေဖေဖ တမလြန္မွာ ေကာင္းေကာင္းေနနိုင္မွာ ၊ ေဖေဖ ေရ သား ေလာကၾကီးကို စိတ္ကုန္ေနျပီဗ်ာ ၊ က်ေနာ္ အိမ္မွာ မေနခ်င္ေတာ့ဘူး ဒါေပမဲ့ က်ေနာ္ သြားလို႔ မရခဲ့ဘူး က်ေနာ္ အေဖ မဟုတ္ေသးဘူး က်ေနာ္ ရဲ႕ ပေထြး သူ႔ကို က်ေနာ္ ေၾကာက္တယ္ က်ေနာ္ကို အိမ္က ထြက္ေျပးတာ သိရင္ က်ေနာ္ ကို အေသ သတ္မွာ ၊ က်ေနာ္ အေတြးထဲမွာ ေမွ်ာေနတုန္း က်ေနာ္ နာမည္ ရုတ္တရက္ေခၚလိုက္သံၾကားရတယ္ က်ေနာ္ တုန္ခနဲလဲျဖစ္သြားတယ္ အေဖ ထပ္ေခၚမွာကို က်ေနာ္ေၾကာက္ေနတာပါ ၊ တကယ္ေတာ့ အေဖ့ အသံမဟုတ္ပါဘူး ေဘးအိမ္က အကုိၾကီး အသံပါ " ေလေျပ ညီေလး လာလာ ဒီကိုလာ အိမ္မွာ လာအိပ္ မင္းအမၾကီး ထမင္းေတြ အမ်ားၾကီးခ်က္ထားတယ္ လာလာ ညီေလး " ဆိုျပီး ေခၚေနပါတယ္ က်ေနာ္ အေမ့ ကို တစ္ခ်က္ၾကည့္လို္က္တယ္ ၊ အေမက သြားသြား နင္ သြား နင့္ကိုျမင္ရတာ ၾကက္သေရ မရွိဘူး ၊ က်ေနာ္ စိတ္မေကာင္းဘူး အေမ ပါးစပ္က က်ေနာ့္ကို ေျပာလာတဲ့ စကားေတြက အရမ္းကိုၾကမ္းတမ္းလြန္းေနတယ္ ၊ က်ေနာ္ ထျပီး က်ံဳ႕က်ံဳ႕ ေလး အေဖ ေရွ႔ က ျဖတ္ေလွ်ာက္လိုက္တယ္ ျပီးေတာ့ အေဖရဲ႔ တီးတိုးေရရြတ္သံကိုလဲၾကားလိုက္ရတယ္ ၊ အေဖ ဘာေျပာေျပာ က်ေနာ္ မသိခ်င္ေတာ့ပါဘူး က်ေနာ္လိုက္သြားလိုက္တယ္ ၊ ေဘးအိမ္က အကိုၾကီးက က်ေနာ္ကို သနားတယ္ ထင္ပါတယ္ ယခုလို က်ေနာ္ က်ေနာ္ကို ေခၚတာ သံုး ေလး ခါ မကေတာ့ပါ ဘူး သူ႔အိမ္ေရာက္ေတာ့ က်ေနာ္ကို ထမင္းေၾကြးပါတယ္ ျပီးေတာ့ က်ေနာ္ အိပ္ဘို႔ အိမ္ေရွ႕ခန္းမွာ ဖ်ာေလးရယ္ အိပ္ရာခင္းေလးရယ္ ေခါင္းအံုးနဲ႔ ေစာင္ ရယ္ အသင့္လုပ္ထားေပးပါတယ္ ၊ သူတ႔ိုက သူငယ္ခ်င္း 3 ေယာက္ေနတာပါ က်ေနာ္ကို ေခၚတဲ့ အကိုၾကီးက ခုမွ မိန္းမယူလို႔ က်ေနာ္တို႔ရပ္ကြက္မွာ လာငွားေနတာပါ သူတို႔ သူငယ္ခ်င္းသံုးေယာက္လံုးစိတ္ရင္းေကာင္းၾကတယ္ ေခတ္ပညာတတ္ေတြလိုလဲ က်ေနာ္ထင္တယ္ ၊ သူတို႔က ရပ္ကြက္ထဲက သူေတြနဲ႔ စကားေျပာတာလဲ သိပ္မေတြ႔ပါဘူး သူဖာသာသူတိုေနၾကတယ္ တစ္ခါ တရံ သူတိုသူငယ္ခ်င္းေတြ လာတာေတြ႔တယ္ အားလံုး ေခ်ာေခ်ာေမာေမာ ေတြၾကီးပဲ က်ေနာ္ အားၾကလိုက္တာ သူတို႔ကို ၊ သူတို႔ထဲက အကိုၾကီး တစ္ေယာက္ က်ေနာ္ကို စာသင္ေပးမယ္ေျပာဘူးတယ္ တကယ္လဲ သင္ေပးပါတယ္ စိတ္ရွည္လက္ရွည္ ျပေပးတယ္ ၊ ဒါေပမဲ့ က်ေနာ္ 3 ရက္ပဲသင္လိုက္ရပါတယ္ ၊ အေဖ က မသင္ရဘူးဆိုလို႔ မသင္ရေတာ့ပါဘူး၊ က်ေနာ္ ငိုခ်င္တယ္ အားရပါးရ ငိုျပစ္လိုက္ခ်င္တယ္ ဒါေပမယ့္ က်ေနာ္မ်က္ရည္ေတြ မထြက္ေတာ့ပါဘူး ဘယ္ေတာ့မွလဲ က်ေနာ္မ်က္ရည္ေတြ က်လာေတာ့မွာ မဟုတ္ပါဘူး ၊
ဘယ္ေတာ့မွ ဆံုးနိုင္မယ္ မသိတဲ့ က်ေနာ့္ ငရဲခန္းကိုလည္း ၊ က်ေနာ္ေၾကာက္လွပါျပီ ။ တျခားသူေတြေရာ က်ေနာ္လိုပဲ ရွိေနၾကသလား ၊ က်ေနာ္ တစ္ေယာက္ထဲပဲ ဒီလိုျဖစ္ေနတာလား ၊ မသိေတာ့ပါဘူး ဘာပဲေျပာေျပာ က်ေနာ္ ဒီည ေတာ့ ေကာင္ေကာင္းအိပ္စက္ခြင့္ ရေတာ့မွာပါ အတိုင္းမသိလဲ ၀မ္းသာမိတယ္ အကိုၾကီးေတြကိုလဲ ေက်းဇူးတင္မိတယ္ ။ ။ ၊။



>>> စာၾကြင္း ..... ကေလးငယ္တစ္ေယာက္ ရဲ႔ အျဖစ္မွန္ကို ခံစားတင္ျပေပးထားတာပါ ကေလးငယ္ရဲ႕ နာမည္ကလဲ သူအရင္းအတိုင္းပဲ ထည့္ေပးထားပါတယ္ ၊။

Comments

Popular posts from this blog

ေမေမ

ဘ၀လက္မဲ႔ ( 4 )