ေမေမ

"ေမေမ"
ေလာကမွာ အသက္ရွိၾကတဲ့ သတၱ၀ါ တိုင္း ေမြးမိခင္ဆိုတာေတာ့ ရွိၾကပါတယ္... တစ္ခ်ိဳ႕ ေမြးရာပါ ခြဲခြာခဲ့ၾကသလို တစ္ခ်ိဳ႕ကေတာ့ အေၾကာင္းအမ်ိဳးမ်ိဳးေၾကာင့္ ခြဲေနၾကရတယ္.. တစ္ခ်ဳိ႕ၾကေတာ့လဲ မခြဲ မခြာေနၾကရတယ္.. လူဆိုတာ လက္ရွိ ဘ၀ ကိုအားမရၾကတာ သဘ၀လိုပဲထင္မိတယ္.. က်ေနာ္လဲ အဲဒီ အထဲက တစ္ေယာက္ပဲေပါ့.. အသက္ 10 နွစ္သားေလာက္ကထဲ ေမြးမိခင္ရဲ႕ ရင္ခြင္နဲ႔ ေ၀းခဲ့ရတဲ့ က်ေနာ္ဟာ ခု အသက္ 21 ရွိတဲ့ အထိ 11 နွစ္ ေလာက္ ကို ေမေမ နဲ့ တပတ္ျပည့္ေအာင္ မေနခဲ့ဘူးတာ ၀န္ခံရလိမ္မယ္ .. ေမေမ နဲ့ေတြ႔တိုင္း ေမေမ က သားရယ္ ေမေမ နဲ႔ တူတူ အိပ္ပါလားလို႔ အျမဲတမ္းေျပာခဲ့တယ္ .. ဒီလိုေျပာတိုင္းလဲ ေဖေဖက သားက ကေလးမွ မဟုတ္တာ ကြာ တဲ့ .. ေမေမ က အို သားက ကေလးပဲ ရွိေသးတာပါလို႔ လဲ အျမဲတမ္းျပန္ျပန္ေျပာခဲ့တယ္ .ဒီလိုေျပာေပမဲ့ က်ေနာ္ တစ္ခါ မွ မအိပ္ခဲ့ပါဘူး.. ေမေမ ဆီျပန္ရင္ အိပ္ေနၾက အဘိုး ရဲ႕ နားမွာ ပဲ သြားအိပ္ခဲ့မိတယ္.. ညဘက္ဆို ေရွ႕မွီ ေနာက္မွီ အသက္ 80 ေက်ာ္ အဘိုးက ေျပာေျပာျပတာေတြ သေဘာက်တာေၾကာင့္ အိပ္ခဲ့မိတာလဲျဖစ္မယ္ ထင္တယ္.. ဘယ္လိုပဲျဖစ္ေစ ေမေမ ရင္ခြင္မွာ က်ေနာ္ မအိပ္ခဲ့မိတာေတာ့ ေသခ်ာခဲ့ပါတယ္... မနက္ ေရာက္ရင္ ေမေမက မ်က္နွာစူစူေလး နဲ့ သားက လဲ ညက ေမေမ နဲ႔ လာအိပ္တာ မဟုတ္ဘူး တဲ့ .. က်ေနာ္ တကယ္စိတ္မေကာင္းပါဘူး.. အမွန္ေတာ့ က်ေနာ္ ေမမ နဲ႕ အတူတူ ၇င္ခြင္ထဲမွာ မွီျပီး အိပ္ခ်င္ပါတယ္..ဒါေပမဲ့ က်ေနာ္ ရွက္တတ္ေနျပီ ( ဗိုလ္ခ်ဳပ္ ေျပာသလို တလြဲ ဆံပင္ေကာင္းလို႔ ပဲေျပာရမယ္ ထင္တယ္ ) အရြယ္ေလးေရာက္ေနျပီ ျဖစ္တဲ့က်ေနာ္ ေမေမ နဲ႕ အိပ္ရမွာ ရွက္ေနသလိုလို ျဖစ္ေနခဲ့တာပါ .. တစ္ေယာက္ထဲ အိပ္တာ အသားၾကေနသလို လဲျဖစ္ေနေတာ့ မအိပ္ရဲေတာ့တာ ပါ ... ဒါေတြ ဟာ တကယ္ေတာ့ က်ေနာ္ ရဲဆင္ေျခေတြမ်ား ျဖစ္ေနမလားပဲ .. ေမေမ နဲ့ အိပ္ရမွာ ရွက္ေနသလိုလို ျဖစ္တာ က်ေနာ္ ရဲ့ အၾကီးမားဆံုးေသာ အမွားယြင္းမ်ား ျဖစ္ေနမလား.. ? ေမေမအိမ္ကေန က်ေနာ္ ျပန္ရင္လဲ ျမင္ကြင္းတဆံုးထိ ေပ်ာက္ကြယ္သြားမွ ေမေမ လွည့္ျပန္တတ္တယ္..။ နွလံုးေရာဂါ အခံေၾကာင့္ ေမေမ ဟာ ၀မ္းနည္းလြယ္တာလဲ အလြန္အကၽြံပါပဲ .. ၀မ္းနည္းစရာ တစ္ခုရွိရင္ ၾကိတ္ျပီး ရက္ေတာ္ေတာ္ၾကာၾကာ ၀မ္းနည္းေနတတ္တယ္. ဒါဟာ ေမေမ ေရာဂါ နဲ့ စိုးရိမ္းစရာ တစ္ခု အျဖစ္ က်ေနာ္ ေသေသခ်ာခ်ာ အခ်ိန္ေပးျပီး မစဥ္းစား မေတြးေတာ ခဲ့မိဘူး..တကယ္ေတာ့ 10 ေက်ာ္ေက်ာ္ ခြဲခြာေနရတဲ့ သားအမိေတြရဲ႔ ဆက္ဆံမႈ႔ဟာ သာမန္ထက္ အဆေပါင္မ်ားစြားပိုေနသင့္တယ္လို ထင္မိတယ္.. ဒါေပမဲ့ က်ေနာ္ ေမေမကို ေတြရင္ သာမန္မိသားစုေတြ ေတြ႕ေနၾက အတိုင္းထက္ မပိုခဲ့ပါဘူး. ၊ ေမေမ မ်က္လံုးထဲမွာေတာ့ က်ေနာ္အေပၚ ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ေတြ တစ္ပံုၾကီးဆိုတာ က်ေနာ္ ရိပ္မိပါတယ္ ေမေမ က သူကို ထမင္းတလုပ္ေကၽြးဘို႔ကို မေမွ်ာ္လင့္ပါဘူး က်ေနာ္ရဲ႕ တယုတယ ျပဳစုမႈကိုပဲ ေတာင္းတေနခဲ့တာပါ ... ဒါေတြသိသိ နဲ့ ေက်ာခိုင္းထားတာ လား မသိခ်င္ေယာင္ပဲ ေဆာင္ေနခဲ့တာလားဆိုတာ ကိုယ္ ကိုကိုယ္ နားမလည္နိုင္ေအာင္ပါပဲ.... အခု လဲ ေမေမ ဆီက သတင္းတစ္ခုၾကားရတယ္ ေမေမ ေသခါနီးဆဲဆဲ ျဖစ္ခဲ့တယ္တဲ့ ေဖေဖ ကေတာင္ ေမေမကို ကုလို႕မ၇ေတာ့ဘူးလို႔ ထင္ေနခဲ့တယ္တဲ့ က်ေနာ္ ရုတ္တရက္ေၾကာင္သြားမိတယ္ .. ေမေမကိုမ်ားဆံုးရံႈးလိုက္ရင္ ဆိုတဲ့ အေတြး ၀င္လာမိတယ္ .. သားသမီး ေတြ စိတ္ပူေနမွာစိုးလို႔ အေၾကာင္းမၾကားခဲ့တာတဲ့ တကယ္ကို စိတ္မေကာင္းျဖစ္ခဲ့ရတယ္ ကိုယ့္ကုိကိုယ္လဲ ၀မ္းနည္းမဆံုးျဖစ္ခဲ့မိတယ္ .. ေမေမ ကို ဖုန္းဆက္ေမးေတာ့ ေမေမက သားရယ္ ေကာင္းေနပါျပီ တဲ့ စိတ္မပူပါနဲ့တဲ့ သားဘာလိုလို႔လဲတဲ့ ပိုက္ဆံေရာ လိုေသးလားတဲ့ .. ေျပာမျပနိုင္ေလာက္ေအာင္ ၀မ္းနည္းခဲ့ရတယ္.. ေနြးေထြးတဲ့ ေမေမ ေမတၱာကို က်ေနာ္ မခံယူရဲေလာက္ေအာင္လဲ ရွက္ခဲ့ရမိတယ္.. က်ေနာ္ ကိုယ္ကိုကိုယ္ အမွားမလုပ္မိေအာင္ အရမ္းဆင္ျခင္မိတယ္ ။။ဒါေပမဲ့က်ေနာ္ မွားခဲ့ျပီ ေမေမ ေမတၱာကို ေက်ာခိုင္းသလို ျဖစ္ခဲ့ရတယ္ .. အဲ့အတြက္လဲ ကိုယ္ကိုကိုယ္ ယူက်ံဳးမရခဲ့ပါဘူး.. ။

မိဘ ရဲ႔ အနိႈင္းမဲ့ေမတၱာကို နားလည္နိုင္ၾကပါေစ..။

Comments

Popular posts from this blog

ကေလး ငယ္တစ္ေယာက္ ရဲ႕ ငိူရိႈက္သံ

ဘ၀လက္မဲ႔ ( 4 )