"မိုးေရ နဲ႔ က်ေနာ္"

မိုးရာသီကို က်ေနာ္ မနွစ္သက္ဘူး..သို႔ေပမဲ့ က်ေနာ ္နဲ့မိုးေရနဲ့ကေတာ့ ငယ္သူငယ္ခ်င္းေတြပါ. က်ေနာ္ခ်စ္တဲ့ေဆာင္းရာသီ ေရာက္ေနတဲ့ အခ်ိန္ေတြ ဆို မိုးေရေတြ က်ေနာ္ တမ္းတမိတယ္ ၊ စိတ္ေတြ ရႈပ္ေနတဲ့ အခါတိုင္း တစ္ခုခု အဆင္မေျပ ျဖစ္တဲ့အခါတိုင္း မိ ုးေရေတြကို ၾကည့္ျပီးလြမ္ဆြတ္ေနတတ္မိတယ္ ၊ အဆုတ္အားနဲ တဲ့ က်ေနာ္ဟာ မိုတြင္းဆို မၾကာခဏ ဖ်ားနာတတ္ေပမဲ့ မိုးေရေတြ ထဲ ေလွ်ာက္ရတာ အရသာေတြ႔ေနတုန္းပါပဲ ၊ မိုးစက္ေတြ တေပါက္ေပါက္က်ဆင္းေနတဲ့ ေကာင္းကင္ျပင္ကို ေမာ့ၾကည့္ရတာ က်ေနာ္အတြက္ေတာ့ အပူကင္းတဲ့ ထမင္းျဖဴတစ္လုပ္ထင္သည္၊ အမ်ားအားျဖင့္ သတၱ၀ါတိုင္း မိုးေရကို ကာကြယ္ေနခ်ိန္မွာ က်ေနာ္ကေတာ့ က်ေနာ္ရဲ့ ပူေလာင္ေနတဲ့ ခႏၶာကိုယ္ေပၚကို တစက္စက္ နဲ့ လိမ့္ဆင္းေစခဲ့တယ္ ၊ မိုးရြာထဲ လမ္းေလွ်ာက္ရတာ ေပ်ာ္လို႔လား ေမးရင္ မေပ်ာ္ဘူးလို႔ ပဲ က်ေနာ္ေျဖမိမယ္.. ဟုတ္ပါတယ္ က်ေနာ ္တကယ္လဲ မေပ်ာ္ပါဘူး ၊ လူမွန္းသိတတ္စ အရြယ္ကထဲ က ေလွ်ာက္ခဲ့တာရယ္ မိုးရြာရင္ မိုးေရ စက္ေတြ မၾကည့္ပဲ မေနနိုင္တာရယ္ေၾကာင့္ က်ေနာ္ မိုးေရကို ခင္တြယ္ခဲ့မိတယ္ ၊ ဒါေပမဲ့ မိုးေရးကေတာ့ က်ေနာ ္အေပၚ တစ္ခါမွ မေကာင္းခဲ့ဘူးထင္တယ္ ငယ္ငယ္က.. .. .. ေက်ာင္းက အျပန္ မိုးရြာေတာ့ မိုးေရ ျမင္ရင္ မေနနိုင္တဲ့ က်ေနာ္ ထီးပါရက္နဲ႔ မိုးေရးထဲေလွ်ာက္ခဲ့တယ္ သူငယ္ခ်င္းေတြ က စာအုပ္ေတြ စိုမွာစိုးလို႔ ေျပာေနတဲ့ၾကားကကို က်ေနာ ္မိုးေရးထဲ အတင္းေလွ်ာက္ခဲ့တာ ေက်နပ္မႈေတြလဲ အျပည့္နဲ႔ေပါ့ ...က်ေနာ္ ေက်နပ္မႈေတြ ၾကာရွည္ မခံလိုက္ပါဘူး အိမ္ေရာက္ေတာ့ ေမေမက ထီးပါရက္နဲ႔ မိုးရြာထဲ ျပန္လာတဲ့ တစ္မႈ႔ရယ္ စာအုပ္ေတြ ေရစိုကုန္တဲ့ တစ္မႈရယ္ ေပါ့ေပါ့ ဆဆေနလို႔ မိဘကိုစိတ္ပူေအာင္လုပ္တဲ့ တစ္မႈ႔ရယ္နဲ႔ က်ေနာ ္ေမေမ လက္ထဲက ၾကိမ္လုံးေအာက္ သက္ဆင္းခဲ့ရတယ္.. ဒါကလည္း တစ္ၾကိမ္တစ္ခါရယ္ မဟုတ္ခဲ့ပါဘူး အၾကိမ္ၾကိမ္ အခါအခါ လုပ္တတ္ခဲ့တဲ့က်ေနာ့္ အက်င့္ေလ ၊ ေမေမ ခမ်ာေတာ့ က်ေနာ္ 5 တန္းေလာက္ထိကို က်ေနာ္ ကိုစိတ္ပူရတာ မလြတ္ေသးပါဘူး စာအုပ္ေတြ အျမန္ေျခာက္ေအာင္ မီးပူတိုက္ရတာ ေမေမ မွာ အေမာပါ ၊ က်ေနာ္က လည္း က်ေနာ္ေလ သူမ်ားေတြ တစ္နွစ္ကို စာအုပ္တစ္စံုနဲ႔ ေလာက္တဲ့အခ်ိန္မွာ က်ေနာ္ က နွစ္စံု ရွိမွေလာက္တယ္ ၊ မွတ္မွတ္ရရ က်ေနာ္ ငါးတန္း စတက္တဲ့ေန့ေပါ့ အဲ့ဒီေန႔က မိုးကလဲ အရမ္းရြာေနတာ က်ေနာ္ကလဲ ေနမေကာင္းဘူးေလ ဒါေပမဲ့ က်ေနာ္ မေနနိုင္ဘူး ေမေမ အိမ္မွာ မရွိတုန္း ညီမေလးကို ေက်ာင္းတက္မယ္ဆိုျပီး မိုးရြာထဲညာထြက္ခဲ့တာေပါ့ ေက်ာင္းလဲ မတက္ဘူးေလ မိုးရြားထဲ ေရွာက္သြားေနတာ ေဘာလံုးပြဲေတာင္ ေရာက္လိုက္ေသးတယ္ မိုးရြာထဲ မွာ သဲၾကီးမဲၾကီးေဘာကန္ေနတာ ကို အားပါးတရ ၾကည့္ခဲ့လိုက္ေသးတယ္ ေက်ာင္းဆင္းခ်ိန္ေရာက္ေတာ့ ေက်ာင္းျပန္နဲ႔ေရာျပီး ခပ္တည္တည္ အိမ္ျပန္လာတာေပါ့ .. အိမ္ေရာက္ေတာ့ ေမေမက အိမ္ေပါက္မွာ ေစာင့္လို႔ က်ေနာ္ ေက်ာင္းက ျပန္လာတယ္ေတာင္ မေျပာရေသးဘူး ေမေမ လက္က ၾကိမ္းလံုးထြက္လာပါေရာ ေၾကာက္ေၾကာက္ နဲ့ ဘာလုပ္လုိ႔ လုပ္ရမွန္းမသိဘူး. ေမေမ ပံုက ေတာ္ေတ္ာေလးကို ေဒါသ ထြက္ေနတာ ညိမ္ေနရင္လဲ က်ေနာ္ ေတ္ာေတ္ာနာေတာ့မယ္ဆိုတာ သိေနတယ္ ဒါနဲ႔ ေၾကာက္ေၾကာက္ နဲ႔ ေမေမရိုက္တာကိုထြက္ေျပးတယ္ေလ .. ေမေမလဲ လိုက္တာေပါ့ မိုးကလည္းရြာ ေနာက္က ေမေမကလဲ လိုက္ က်ေနာ ္လဲ ေၾကာက္ေၾကာက္ နဲေျပး ေပါ့ မၾကာပါဘူး မိတာေပါ့ ကရုဏာေဒါသ နဲ႔ ေမေမ ရိုက္လိုက္တာ က်ေနာ္ စိတ္ထင္ က်ေနာ္ တစ္သက္လံုးတစ္ခါမွ အဲ့ေလာက္မရိုက္ခဲ့ဘူးဘူးထင္တယ္ ၊ ျပီးေတာ့ အိမ္ျပန္ အ၀တ္စားလဲ ေဆးတိုက္တယ္ တေနကုန္ မိုးေရထဲ က အရွိန္က ေတာ္ေတ္ာ နဲ႔မေသးဘူးေလ အစြမ္ျပေတာ့တာေပါ့ ေဆးစေသာက္ျပီးကထဲက တက္လိုက္တဲ့ အဖ်ား လူကို ေမွ်ာ့ေမွ်ာ့လားက်န္ေတာ့ တယ္ ညေရာက္ေတာ့ အေဒၚ ဆရာမေရာက္လာတယ္ က်ေနာ္လဲ ေတြ႔ေရာ သူမွာ စိတ္မေကာင္းလဲ ျဖစ္ ေျပာရမဲ့ စကားလဲ ေျပာက္နဲ႔ ေနာက္ဆံုးျပန္ခါနီးမွ ေျပာသြားတယ္ သူလာတာ က်ေနာ ္ေလးတန္းစားေမးပြဲကို တနယ္လံုးမွာ ပထမ ရတဲ့ အေၾကာင္းလာေျပာတာတဲ့ေလ . . .ေမေမ ဆိုတာ မေျပာပါ နဲ႔ သူသား တနယ္လံုးမွာ ပထမ ရလို႔ ေပ်ာ္လိုက္တဲ့ ျဖစ္ခ်င္း ၊ က်ေနာ္ေတာ့ ေမ်ာ့ေနလို႔ ခ်က္ခ်င္းမသိလိုက္ရဘူး . . . ေမေမ မွာ သူသားကို ရုိက္မိတာလဲ စိတ္မေကာင္းျဖစ္ ေမ်ာ့ေနတဲ့ က်ေနာ္ကိုလဲ စိတ္ပူ ပထမ ရလို႔ ေပ်ာ္တာကလဲ တစ္ဖက္ ရယ္ ၊ မွတ္မွတ္ရရ တစ္လခြဲေလာက္ကို က်ေနာ္ ဖ်ားလိုက္တာ ၊ ေမေမ လဲ စိတ္မေကာင္းျဖစ္သြားတယ္ ထင္ပါရဲ႕ အဲ့ေနာက္ပိုင္း က်ေနာ္ကို တစ္ခ်က္မွ မရိုက္ေတာ့ဘူး မိုးေရထဲ သြားရင္လဲ ဂရုတစ္စိုက္ နဲ႔ မွာတတ္တယ္ ခုေတာ့ က်ေနာ္ လဲ ေမေမ စိုးရိမ္မႈ႔ ေတြ သိတတ္ေနျပီ ေလ ၊ ဒါေပမဲ့ မိုးေရထဲေတာ့ ေလွ်ာက္ေနတုနး္ပါပဲ ငယ္ငယ္က အရသာေတြ႔လို႔ ေလွ်ာက္တတ္တဲ့ က်ေနာ ္ဟာ မိုးေရက ဘယ္ေလာက္ေအးေအာင္လုပ္လုပ္ က်ေနာ္ ခုခ်ိန္မွာ ပူေနျပီ ၊ အရင္လို႔ အေၾကာင္းမဲ့ မိုးရြာထဲ မေလွ်ာက္ေတာ့ေပမဲ့ စိတ္၇ႈပ္တဲ့ ခါတိုင္းေတာ့ မိုးေရထဲ ေလွ်ာက္ေနမိတယ္.. အလုပ္ ခ်ိန္ မအားတဲ့ခ်ိန္ေတြက လြဲလို႔ေပါ့ .. အထူးသျဖင့္ ခ်စ္သူကို လြမ္းဆြတ္တဲ့ ခါတိုင္း မိုးရြာထဲ ေလွ်ာက္ေနမိတယ္ မေလွ်ာက္ရရင္ေတာင္ က်ေနာ ္မိုးေရေတြ က်ေနတာကို ေငးေငးငိုင္ငိုင္ၾကည့္ေနတတ္မိတယ္ . . . ေ၀းကြာေနတဲ့ ခ်စ္သူကုိ တစ္ခါတစ္ခါေျပးေတြံခ်င္မိခ်င္တာလဲ အခါခါရယ္ . တစ္ခါတစ္ခါ စိတ္ပူေအာင္ လုပ္တတ္တယ္ ခ်စ္သူကို နဖူးေတာင္ခ်င္တာလဲ အခါခါ . . . အစြဲလမ္းၾကီးတတ္လြန္းလို႔ပဲလားေတာ့ မသိဘူး ခ် စ္သူသက္တန္း 1နွစ္ 4လ ျပည့္တဲ့ အထိ တစ္ေန႕ မွ ေမ့မရခဲ့ဘူး ၊ စခ်စ္ျပီဆိုကထဲ က ေ၀းေနရတဲ့ ခ်စ္သူကို နီးစပ္ခ်င္တာ လဲ ဆႏၵအျပည့္ရယ္ ၊ တနွစ္လံုးျပည့္လို ႔မွ ေတြ ရတဲ့ရက္ တစ္လမျပည့္တဲ့ ခ်စ္သူ ၊ ခဏ တာ ပဲ ျပန္လာျပီး ျပန္ေ၀းကြာေနရတဲ့ ခ်စ္သူ ၊ သူအတြက္ေတာ့ က်ေနာ္ ဘယ္လို ရွိတယ္ မသိဘူး က်ေနာ ္အတြက္ေတာ့ အနာဂါတ္ရည္ရြယ္ခ်က္ ၇ဲ အေဖၚပါ . . . အခက္ခဲ ေတြ ၾကားက သံေယာဇဥ္ေလးကို လဲ ေတာ္ေတ္ာခင္တြယ္ေနပါျပီ ၊ သူငယ္ခ်င္းေတြ က ေျပာတယ္ ခ်စ္သူ ကို အေလွ်ာ့ေပးတာ မ်ားရင္ အားကိုး ခ်င္စိတ္ေျပာက္ျပီး စိတ္ကုန္သြားတတ္တဲ့ က်ေနာ္ ဘယ္ေလာက္ပဲ ျဖစ္ေနေန အေလွ်ာ့ေပးေနတုန္းပါပဲ ခ်စ္သူကေတာ့ စိတ္ကုန္တာ ခဏဏပါ ၊ ဘယ္လိုပဲ ျဖစ္ျဖစ္ပါ က်ေနာ္ ခ်စ္ေနမွာပါ မေတြမျမင္ရတဲ့ ခ်စ္သူကို သ၀န္တိုတတ္တာ လဲ က်ေနာ ္အက်င့္ဆိုးလို႔ ပဲ ေျပာရမယ္ ထင္တယ္ ၊ စိတ္ပူတိုင္း ေမးေတြ ၀င္စစ္ ဟိုၾကည့္ဒီၾကည့္ ဟိုေမး ဒီေမး နဲ႔ ဒါကလည္း က်ေနာ ္ရဲ႕ ဆိုး၀ါးလွတဲ့ အက်င့္ တစ္ခု ျဖစ္ေနတယ္ ၊ စိတ္မရွည္တတ္တဲ့ ခ်စ္သူ စိတ္ကုန္တာ လဲ အခါခါ ။ ၊ ငယ္ငယ္က အရသာေတြ႔လို႔ မိုးေရထဲ ေလွ်ာက္တဲ့ က်ေနာ္ ္ခုေတာ့ မိုးေရေတြနဲ့ ေဆးေနရျပီ ၊ အေရာင္ေတြ လဲ ထပ္ထပ္ေပလို႔ေပါ့ ၊ က်ေနာ္ေမာေနပါျပီ ၊ ဒါေပမဲ့ မိုးေရထဲ အခါခြင္သင့္တိုင္းေလွ်ာက္ေနအံုးမွာပါ ၊ ဘယ္ခ်ိန္မွ ဆံုးမယ္ မသိတဲ့ မိုးေရ ဘယ္ခ်ိန္မွာ ေလာကၾကီးထဲက ထြက္ခြာသြားရမယ္ မသိတဲ့က်ေနာ္ .. . . တစ္ခ်ိန္ခ်ိန္ ဆံမွတ္တစ္ခုမွာေတာ့ ျပီးဆံုးနိုင္ေကာင္းပါရဲ႕ ။ ။ ။

Comments

Popular posts from this blog

ကေလး ငယ္တစ္ေယာက္ ရဲ႕ ငိူရိႈက္သံ

ေမေမ

ဘ၀လက္မဲ႔ ( 4 )